יום רביעי, 2 במאי 2012

אימון אישי ועסקי: היזהרו מהפתרון של "נוריד מחיר"

אחד מההרגלים המסוכנים לכל עסק הוא הנטייה לאיש המכירות או בעל העסק לפתור כל בעייה או תלונה של לקוח עם הפתרון של לתת מחיר זול יותר, הנחה וכיו"ב.
בדרך זו פשוט לא מצליחים להבין מה באמת הערך של המוצר\שרות שלך בעיני הלקוח, להבין למה לעבוד איתך ולא אחר בעיניו, וגרוע ביותר, נגמר לך המזומן מהר מדי, דבר המאיים על עצם קיומך כעסק.

סט גודין החכם כתב פוסט נפלא מטה שמחירים זולים הם לא בהכרח דבר רע, חשוב להבין איך הגעת לשם ולמה אתה נמצא שם.
ברגע שהבנת את זה הכל די ברור. קראו ושאלו את עצמכם- באיזה משחק מחירים אתם נמצאים?

 

Low prices

It might be that low prices are the final refuge of the marketer who has run out of ideas and is left with nothing but a commodity.
Or it might be that organizing your business around lowering prices through efficiency, mass scale and smart choices is a powerful way to grow.
My guess is that both are true, but you better be really sure about which one you're choosing. Hint: doing the second one successfully is really quite difficult, so if all you're doing is writing a lower number on the pricetags, you're probably playing the first game.
(Seth Godin)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה